Levenslange Garantie

Voor alle artikelen bieden wij een levenslange garantie op de constructie van onze lampen en lichtbakken (met uitzondering van normale slijtage).

Als de verlichting defect is, repareren of vervangen we hem gratis, op elk moment.

 

Als het product beschadigd of defect is

Beschadigde of defecte artikelen kunnen op elk moment (levenslang) worden geretourneerd of vervangen.

Neem contact met ons op en wij repareren of vervangen uw lamp gratis.

Indien het artikel naar ons teruggestuurd dient te worden, dan nemen wij de kosten van de terugzending voor onze rekening.

Als het artikel moet worden teruggestuurd, sturen we per e-mail een retourlabel dat u kunt downloaden en afdrukken.

 

Terugzending van ongewenste artikelen

Ongewenste artikelen kunnen op elk moment (levenslang) worden geretourneerd.

Voor artikelen waar u om wat voor reden dan ook niet tevreden over bent, geldt dat, om in aanmerking te komen voor een retourzending, het artikel ongebruikt dient te zijn en in dezelfde staat moet zijn als waarin u het hebt ontvangen. Tevens dient het nog in de originele verpakking zitten.

Om uw terugzending te kunnen verwerken, hebben wij een kassabon of aankoopbewijs nodig.

Er zijn bepaalde situaties waarin wij enkel een gedeeltelijke terugbetaling kunnen doen (indien van toepassing):

- Elk artikel dat niet in de originele staat, beschadigd is of onderdelen mist, om redenen die verder niet aan ons toe te schrijven zijn.

 

Terugbetaling (indien van toepassing)

Wanneer uw terugzending door ons is ontvangen en gecontroleerd, sturen wij u een e-mail met de mededeling dat wij het door u teruggezonden artikel hebben ontvangen. Wij zullen u laten weten of de terugbetaling wordt goedgekeurd of niet.

Als de terugbetaling wordt goedgekeurd, wordt deze verwerkt en wordt het bedrag automatisch binnen een bepaald aantal dagen teruggestort, op uw creditcard, of via de oorspronkelijke betaalwijze.

 

Ontijdige of niet-ontvangen terugbetalingen (indien van toepassing)

Als u nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening nog eens.

Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat uw terugbetaling officieel op uw rekening is verwerkt.

Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling is bijgeschreven.

Als u dit allemaal al gedaan hebt en u hebt uw terugbetaling nog steeds niet ontvangen, neem dan contact met ons op via admin@pkgreen.be.

 

Artikelen in de solden (indien van toepassing)

Alleen artikelen die tegen de normale verkoopprijs zijn verkocht komen in aanmerking voor terugzending, artikelen die in de solden zijn gekocht komen helaas niet in aanmerking voor terugzending.

 

Omruilen (indien van toepassing)

Omruilen van artikelen kan alleen indien deze defect of beschadigd zijn. Als u het artikel wilt omruilen voor eenzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op admin@pkgreen.be.

 

Op maat gemaakte producten

Helaas is het niet mogelijk om producten die op maat gemaakt, of van een merk zijn voorzien, terug te zenden. Onze levenslange garantie is uiteraard wel van toepassing en dekt de constructie van de lampen.

 

Geschenken

Indien bij aankoop aangegeven was dat het artikel een geschenk is en het artikel rechtstreeks naar u verzonden is, ontvangt u een tegoedbon voor de waarde van uw terugzending. Zodra het artikel door ons ontvangen is, sturen wij een waardebon naar u op.

Als bij aankoop niet was aangegeven dat het een geschenk betreft, of als de gever de bestelling naar zichzelf heeft laten opsturen om deze later aan u te geven, dan sturen wij een terugbetaling naar de gever en zal deze op de hoogte worden gesteld van de verdere procedure.

 

Verzending

Als u uw product wilt terugzenden, dan vragen wij u om het direct naar onze vestiging te sturen.

Voor niet-gewenste artikelen betaalt u zelf de kosten voor het terugsturen van uw artikel. Verzendkosten worden niet vergoed.

De tijd die nodig is om uw omgeruilde product weer bij u te krijgen kan, afhankelijk van waar u woont, variëren.

Indien u een artikel met een waarde van meer dan € 50 verzendt, kunt u overwegen om een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. Wij zijn niet aansprakelijk indien wij het door u verzonden artikel niet ontvangen.